Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس آگاهی استان از وقوع یک مورد آدم ربایی در شهرستان کنگاور، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد آدم‌ربایان پس از ربودن پسر ۱۳ ساله به سرعت از استان خارج و به کرمان گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام کار‌های اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان شده و پس از هماهنگی با همکاران خود در کرمان و اخذ نیابت قضائی عازم این استان شدند.

 جاویدان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استا‌ن‌های کرمانشاه و کرمان با محاصره محل در اقدامی غافلگیرانه و پیش از آنکه به فرد گروگانگیر فرصت انجام کاری را بدهند نسبت به دستگیری وی و همچنین آزاد کردن نوجوان ۱۳ ساله اقدام کردند.

او با اشاره به شناسایی ۲ همدست گروگانگیر دستگیر شده، از تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد و گفت: مقدمات کار برای تحویل نوجوان ربوده شده به خانواده‌اش در دست اقدام است.

این مقام عالی رتبه انتظامی تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این آدم‌ربایی که با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی ناکام ماند، خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی آدم ربایی سارق حرفه ای پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان