Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلدینگ رایزکو در راستای اهتمام به‌سلامت عمومی و اهمیت تسریع واکسیناسیون سراسری کشور، با اختصاص فضای مناسب، رعایت تمامی پروتکل‌های فنی و بهداشتی و مراعات استانداردهای تزریق واکسن در کنار استفاده از تجهیزات مدرن و مقبول برای حفظ، نگهداری و انتقال ویال‌های واکسن، استقرار واحدهای امدادی و خودرویی اورژانس، حضور دائمی پزشک جهت ارائه خدمات مشاوره‌، ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب جهت عملیات ثبت هویت در اقل زمان و حضور نیروهای متخصص در ۴ واحد غربالگری و ۷ ایستگاه تزریق واکسن، از هفته‌های گذشته فعالیت خود را آغاز و علاوه بر واکسیناسیون تمامی کارکنان و خانواده‌های پرسنل هلدینگ رایزکو، روزانه حدود ۲۰۰۰ نفر از شاغلین و کارگران شهرک صنعتی صفادشت و خانواده‌هایشان را نیز واکسینه نمود و تزریق سراسری دوز اول به‌صورت کامل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید مقامات و مسئولان شهرستان ملارد از مجموعه واکسیناسیون هلدینگ رایزکو، برنجی فرماندار شهرستان ملارد ضمن قدردانی از مجموعه هلدینگ رایزکو جهت فراهم کردن بستر مناسب واکسیناسیون در این مجتمع صنعتی گفت: باعث شعف و خوشحالی‌ است که این مجموعه معظم صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اهتمام و توجه ویژه‌ای به موضوع واکسیناسیون داشته و در ارتباط مستقیم با موضوع سلامت کارگران عزیز و شریف و زحمت‌کش شهرستان ملارد در حال فعالیت است.

مصطفی رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت نیز گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و لزوم تسهیل واکسیناسیون عمومی در شهرک صنعتی صفادشت به‌عنوان بزرگترین شهرک صنعتی غیردولتی کشور با هماهنگی و حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان صفادشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران (مرکز بهداشت غرب تهران و ملارد) و همچنین ایجاد فضای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مقبول و همکاری همه‌جانبه مجموعه رایزکو موفق شدیم از روز دوشنبه هفته گذشته طرح واکسیناسیون عمومی کارگران و شاغلین واحدهای مستقر در شهرک صنعتی صفادشت را آغاز و آن را در این هفته به پایان برسانیم.
هلدینگ رایزکو و مدیران این مجموعه همچون گذشته در این مسیر کمک و یاور شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت شدند و با سرعت‌بالا، فضایی را برای این امر تجهیز کردند تا در کمترین زمان ممکن کارگران و شاغلین این شهرک واکسینه شوند. ازآنجاکه لازم بود این برنامه‌ریزی به نحوی صورت گیرد که خطوط تولید متوقف نشوند، بیش از ۱۵۰۰۰ نیروی کار فعال در این شهرک بر اساس شیفت‌های تولیدی جهت واکسیناسیون در این مرکز حضور پیدا کردند.
مرحله نخست واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت‌های منطقه صنعتی صفادشت به همت هلدینگ رایزکو، حمایت‌های فرماندار محترم شهرستان صفادشت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران (شبکه‌های بهداشت غرب تهران و ملارد) انجام شد و این مجموعه بزرگ آماده‌ی تزریق دوز دوم واکسن خواهد بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی سلامت عمومی شهرک صنعتی هلدینگ رایزکو صنعتی صفادشت شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت