Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه ShahrvandYJC@ پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سی و یکم شهریورماه، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام خسته نباشید لطفاً پیگیری کنید که چرا در مراکز واکسیناسیون واکسن ایرانی موجود نیست.

با درود و احترام اینجانب پزشک عمومی و داوطلب آزمون دستیاری دوره ۴۸ هستم؛ تقاضا دارم به وضعیت سخت رزیدنت‌ها در ایران که از معضلات ریشه‌ای و قابل اصلاح نظام آموزش و درمان پزشکی است بپردازید. سپاس

سلام هرجایی که می‌روم برای واکسن ظرفیت واکسیناسیون تکمیل است لطفا پیگیری کنید.

من کرج محمد شهر زندگی می‌کنم دیروز قیمت گوشت گوساله کیلویی۱۸۰ هزار تومان است و با قیمت اش با شهر قم که اقوامم زندگی می‌کنند فرق داشت و کرج گران‌تر بود. لطفا پیگیری شود.

من کرج محمد شهر زندگی می‌کنم دیروز قیمت گوشت گوساله کیلویی ۱۸۰ هزار تومان است و با قیمت اش با شهر قم که اقوامم زندگی می‌کنند فرق داشت و کرج گران‌تر بود. لطفا پیگیری شود.

سلام وقت بخیر. یه گزارش در مورد مدرسه دولتی دخترانه‌ای در منطقه یوسف آباد تهیه کنید. با توجه به شرایط و همچنین نوع دولتی بودن مدرسه سال گذشته مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه بدون هیچ دلیلی از همه دریافت کرده و امسال هم مبلغ ۳ میلیون درخواست کردند. هم چنین امروز مبلغ ۲۰۰ هزارتومان بابت بیمه و هزینه‌های نامعلوم دریافت کردند. لطفا پیگیری شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم لطفا پیگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!