Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ارومیه گفت: کمیته‌ها و سامانه‌هایی برای بررسی موانع و رفع مشکلات مدیریت شهر راه‌اندازی می‌شود تا برای بهبود شرایط برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، حسین مهدی زاده در جمع مدیران شهرداری ارومیه، اظهار کرد: تشکیل کمیته‌هایی نظیر مطالبات، بدهی‌ها و سامانه ستاد با اتخاذ روش در بررسی و حل مشکلات بسیار یاریگر شهرداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات، سه رکن سازمان به شمار می‌رود، افزود: نیروی انسانی شهرداری ارومیه نیاز به ساماندهی دارد و اگرچه این نیرو شاید دو برابر ساختار آن باشد، اما با آموزش می‌توان به سمت توانمندسازی حرکت کرد.

شهردار ارومیه از استقبال پیشنهادات و انتقادات سازنده سخن گفت و ادامه داد: انتقادات سازنده تعالی و رشد سازمان را رقم می‌زند و در این راستا باید ظرفیت تحمل پیشنهادات و انتقادات را هم داشت.

مهدی زاده به انضباط اداری اشاره کرد و گفت: این مهم با ایجاد آرامش از بروز خطا پیشگیری می‌کند، البته این بدان معنا نیست که با برخی مسائل به صورت چکشی برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه به انضباط مالی در شهرداری ارومیه باید نگاه ویژه شود چرا که این مهم جز ضرورت‌های مدیریت شهری است و مدیریت مالی هزینه‌ها هم باید در اولویت‌ها باشد، افزود: ارتقای کیفیت خدمات در پروژه‌های عمرانی و خدماتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نگاه ویژه به فضای سبزی شهری به عنوان ویترین شهر، ارتقای ایمنی شهری با توجه با آغاز بارش‌ها و تسریع در روند ساخت پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید است.

منبع: ایرنا

کد خبر 523986

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري اروميه کلانشهر ارومیه شهر کلانشهر مدیریت شهری اروميه برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم از حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد برنامه‌ریزی شده با همکاری شهرداری قم و دانشگاه قم برای کشف استعداد جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمد رضاخانی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی که در دانشگاه قم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بحث پرورش استعدادهای جوانان به خصوص جوانان شهر قم، برنامه‌ریزی‌ هایی در شهرداری صورت گرفته و هدف این است که از استعدادهای موجود در شهر قم برای اعتلای مدیریت شهری استفاده شود.

وی افزود: برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی به همت شهرداری قم و دانشگاه قم با همکاری مرکز رشد دانشگاه قم و شهرداری برگزار می‌شود که تا در نهایت بتوان در حوزه‌های مختلف شش گانه مأموریت‌های شهری و موضوعات بیست گانه که تعریف شده، از این استعدادها استفاده کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم افزود: با این هدف مسابقاتی برگزار شد تا مجموعه مدیریت شهری از از نتایج مسابقات و تیم‌هایی که به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند استفاده و حمایت کند.

محمدرضاخانی تاکید کرد: این اولین رویدادی است که با همکاری شهرداری و دانشگاه قم در این حوزه اتفاق افتاده است و امید است تا بتوان به شکل سالیانه در هر سال ادامه داد.

وی گفت: در نخستین دوره ۲۴ تیم شرکت کردند و طبیعتاً با همکاری با تمامی مجموعه برای سال‌های بعد این رویداد قوی‌تر برگزار خواهد شد.

کد خبر 751530

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟