Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم قیم توضیحاتی در مورد بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی ارائه داده است

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، کاظم قیم، مدیر امور بین‌ الملل باشگاه استقلال در مورد حواشی پیش آمده به سایت این باشگاه گفت:

در مورد آقایان بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال لازم به ذکر است که باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دوبي، اين دو عضو تيم به ويروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فني و هم هزینه‌ها برای باشگاه استقلال نتايج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد و با اینکه تیم حدودا ۸ روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در طول این مدت این دو عضو تیم را در یکی از بهترین هتلهای دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست‌های مجدد را برای ایشان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه درباره موضوع بلیت و مشکلات پیش آمده اضافه کرد:

در مورد بلیط هواپیما نیز قبلا برای هر دو ‌نفر بلیط برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست کرونای ایشان تاریخ برگشت آنها تغییر کرد. با منفی شدن تست ایشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیط آنها بود که به یکباره خبر رسید که آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیط تهیه کرده‌اند در صورتیکه این مورد یک موازی کاری بود که بدلیل عدم هماهنگی بوجود آمده است و مسلما تهیه بلیط هواپیمای این دو‌ نفر برای باشگاه استقلال که در این چندر روزی که ایشان در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از ۵۵ میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت نموده، مسئله‌ی قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه‌های متحمل شده بر باشگاه بوده است. لازم به ذکر است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل نیز به دلیل قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت ۱۲ ظهر بوده است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال دو عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش