Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، گمانه زنی‌ها درباره خودروی جدید شرکت فراری یعنی Ferrari Icona حاکی از این است که بدنه آن، خودروی مسابقه‌ای ۳۳۰ P۴ سال ۱۹۶۷ را تداعی می‌کند و ظاهرا اولین بار در ماه نوامبر در جریان رویداد Finali Mondiali ۲۰۲۱ از آن رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این خودرو ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر از ۸۱۲ Competizione نیرو می‌گیرد که ۸۳۰ اسب بخار قدرت (۶۱۹ کیلووات) و ۵۱۰ پوند فوت (۶۹۲ نیوتن متر) گشتاور دارد. این خودرو کاملاً از نوع احتراقی است، بنابراین هیچ گونه کمک ترکیبی ندارد.

در ماه مه ۲۰۲۱، مایکل لیترز مدیر فنی فراری گفت که یک خودروی ۱۲ سیلندر قوی‌تر در دست توسعه است. احتمالا این خودرو همان خودروی اعلامی است.

گزارش شده که Icona جدید بر اساس LaFerrari Aperta ساخته شده است. این نشان می‌دهد که ممکن است سقفی باز مانند P۴ Spyder داشته باشد.

خودروی انحصاری Ferrari Icona جدید

شرکت فراری کمتر از ۵۰۰ دستگاه از خودرو‌های SP۱ و SP۲ ساخت. اعضای انجمن Ferrari Chat معتقدند که ممکن است فراری نمونه‌های کمی از این Icona جدید بسازد تا آن را منحصر به فرد نگه دارد. این شرکت احتمالا تعداد ۳۰۰ خودرو از این مدل را روانه بازار خواهد کرد.

به طور طبیعی، به عنوان یک فراری فوق العاده منحصر به فرد، این دستگاه بسیار گران خواهد بود. قیمت پیش بینی شده بین ۲.۵ تا ۳ میلیون دلار است.

بیشتر بخوانید

مقایسه سرعت خودروهای پورشه، فراری و لامبورگینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس خودروی جدید Icona جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد