Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@18:55:19 GMT

امید عالیشاه: می خواهیم کار ناتمام را تمام کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۶۸۵۱

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد بدون شک عدم برگزاری بازی رسمی در روند آماده سازی تیم برای بازی با الهلال تاثیرگذار است

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، امید عالیشاه پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره تمرینات این تیم برای بازی با الهلال عربستان گفت: خوشبختانه تمرینات را شروع کرده ایم و کادر فنی هم تدابیر لازم را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازیکنان هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

هافبک سرخپوشان درباره تأثیر عدم برگزاری بازی رسمی در روند آماده سازی این تیم افزود: مطمئنا تأثیرگذار است. استقلال تاجیکستان هم دیدید در جریان بازی‌هایش بوده است. تأثیرگذار است و نمی‌شود هم در حال حاضر کار دیگری جز تمرین کردن کنیم.

او درباره تأثیر حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس گفت: هرکس وارد پرسپولیس شود کنار این بازیکنان مطمئنا خودش را وفق می‌دهد. ما هم کمک می‌کنیم که کنار ما آمادگی لازم را کسب کنند.

عالیشاه درباره احتمال بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: من به شخصه از بازیکنانی بودم که لحظه شماری می‌کردم. همیشه هم گفتم فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد.

او درباره اینکه قبلا گفته بود کار ناتمام در پرسپولیس دارد و آن ه: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است خاطرنشان کرد: انشاالله بتوانیم به این موفقیت برسیم و موفق شویم. کار ناتمام را تلاش می‌کنیم تمام کنیم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! کنعانی زادگان: چون می دانند در قطر خوب پول در می آورم، جریمه ام کردند! پاس گل های سامان قدوس در دیدار مقابل اولدهام / فیلم درخشش بالوتلی مقابل بشیکتاش با چاشنی انتقام؛ در استانبول برتری 3-0 پایان کار نیست! مایک مینیان به توهین نژادپرستانه هواداران یوونتوس واکنش نشان داد برترین های قرن با ولی الله صالح نیا: ورزشکاری داشتیم که در یک روز هم برای تیم ملی فوتبال و هم بسکتبال بازی کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، حسین ماهینی که تجربه سؤال‌ها حضور در پرسپوليس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپوليس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپوليس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه‌ زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپوليس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپوليس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان