Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته با مثبت شدن آزمایش ۲۰۳ نفر، مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به ۷۶ هزار و ۴۰۹ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از مبتلایان جدید، ۱۴۴ نفر سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۵۹ نفر نیز در مراکز درمانی استان بستری شدند.

شیرانی مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان را ۴۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در مقایسه با اوج شیوع کرونا بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال  بختیاری با اشاره به روند پرشتاب واکسیناسیون در استان، از مردم درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند تا در مواجهه با موج احتمالی ششم شیوع ویروس، جمعیت قابل توجهی از مردم واکسینه شده باشند.

شیرانی به درصد واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون در شهرستان‌ اردل ۲۰ درصد دُز دوم و ۴۸.۳ درصد جمعیت هدف دُز اول، در بروجن ۴۸.۶ درصد دُز اول و ۲۲ درصد دُز دوم، در شهرستان بن ۵۷.۹ درصد دُز اول و ۲۲.۴ درصد دُز دوم، در شهرستان سامان ۵۱ درصد دُز اول و ۲۱.۳ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان فارسان ۴۱ درصد جمعیت دُز اول و ۱۷.۹ درصد دُز دوم، در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا هرکدام ۴۳.۹ درصد دُز اول و ۱۵.۷ درصد دُز دوم، در شهرستان کوهرنگ ۶۵.۱ درصد دُز اول و ۲۶ درصد دُز دوم و شهرستان کیار ۵۱.۲ درصد دُز اول و ۲۳.۴ درصد دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

شیرانی خاطرنشان کرد: درصد پوشش واکسیناسیون علیه کرونا در شهرستان شهرکرد نیز به ۴۸.۷ درصد در دُز اول و ۲۲.۳ درصد در دُز دوم رسیده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۱ شهریور، ۲۱۴ هزار و ۵۴۲ مورد تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در استان گرفته شده است.

بر اساس آخرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، بن، سامان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت درصد د ز اول درصد د ز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا