Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نخستین طرح تحقیق و تفحص در شورای ششم از کمیسیون حقوقی، نظارت، املاک و قرار دادها کلید خورد. - اخبار استانها -

هاشم دائمی‌ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت بر املاک و قراردادهای شورای شهر مشهد درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهارداشت: طبق این طرح  تمامی املاک واگذار شده و هبه شده به افراد حقیقی و حقوقی مورد تحقیق و تفحص شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون تخصصی حقوقی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفی تمام قراردادهای منعقد شده طی دوسال اخیر که مبلغ آن بالای 10 میلیارد تومان است نیز مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

دائمی تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم فزاینده‌ای از قراردادهای منعقده در قالب ترک تشریفات در سال پایانی شورای پنجم منعقد شده  ضرورت این طرح برای تحقیق و تفحص احساس شد.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون ایران در مشهد مقدس/ آیت‌الله ‌علم‌الهدی: دشمنان ‌"واکسن‌هراسی" را تبلیغ می‌کنندتکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس مشهد مقدس 200 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهدطرح ممنوعیت سفر به مشهد روی میز ستاد ملی کرونا/ به دنبال مسدود شدن مشهد در دهه پایانی صفر هستیم

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت بر  املاک و قراردادهای شورای شهر هدف از این طرح را روشن شدن ابهامات؛ گزارش به مردم و شفافیت مالی در قراردادها و  املاک و هرآنچه در شهرداری اتفاق افتاده و در آینده اتفاق خواهد افتاد عنوان کرد و افزود: بزودی گزارش‌های جدیدی در طرح تحقیق و تفحص در حوزه املاک و قراردادها به سمع و نظر مردم شریف مشهد از سوی کمیسیون حقوقی و نظارت بر املاک و قراردادهای شورای شهر ششم خواهد رسید.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون حقوقی تحقیق و تفحص مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان