Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنعت نفت در ۳ دیدار دوستانه به مصاف حریفان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت صنعت نفت آبادان این تیم تمرینات خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم زیر نظر این مربی شروع کرده است.

از همین رو شاگردان منصوریان قرار است در اوایل مهر ماه در کردان کرج اردو بزند و در ۳ دیداری تدارکاتی به مصاف حریفان خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت  ابتدا هشتم مهر ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار تهران خواهند رفت و بعد از آن در ۲ دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف سایپا تهران و مس رفسنجان می‌روند.

همچنین شاگردان منصوریان بعد از پایان اردو کردان و عزیمت به آبادان در آخرین دیدار دوستانه خود به مصاف یکی از دو تیم نفت مسجد سلیمان یا فولاد خوزستان خواهد رفت.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سایپا مس رفسنجان سایپا صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس مس رفسنجان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم