Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پیامی منتشر کرد. متن پیام رییس دانشگاه علوم پزکی آبادان به شرح ذیل است:

"در حالی دگر بار به ایام با شکوه هفته دفاع مقدس رسیدیم که گویی تاریخ در جهانی مشابه تکرار شده و این‌بار این ایثارگران متخصص و توانمند عرصه سلامت بودند که با تاسی و الگوگیری از رزمندگان جاویدان جبهه حق علیه باطل برای حفظ جان ملت به سپری ستبر تبدیل شدند تا این بلای جهان‌شمول از عافیت مردم شریف ایران اسلامی فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به راستی این جنگ جدید که همچون نبرد هشت ساله جابرانه و تحمیلی بود، نشان داد که سربازان غیور ایران زمین در روزهای الزامی بودن اتحاد، همچون کوه برای حفظ دین، خاک، ناموس و امروز"سلامتی" در کنار یکدیگر رخ‌نمایی، خواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی، از درگاه خداوند متعال برای رهبر عظیم‌الشان انقلاب؛ جان بر کفان عرصه سلامت، خانواده معزز شاهد، ایثارگران، آزادگان و جانبازان رشید کشور، طول عمر باعزت و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس پیام دانشگاه علوم پزشکی آبادان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت