Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:42:33 GMT

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۷۵۲۰

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد

امام جمعه مشهد گفت: ویروس کرونا عرصه آزمایش و امتحان برای مردم بوجود آورد، عده‌ای در این زمینه خدمات ارزشمند ارائه کردند آنچه مردم، استادان دانشگاه و کادر درمان در این عرصه نشان دادند کار انقلابی و جهادی بود.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور، با بیان اینکه موج پنجم کرونا تهاجم غافلگیرانه داشت افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ خانواده در این خطه عزادار شدند اما اقدامات استاندار نیز جای قدردانی دارد زیرا بسیار مخلصانه مدیریت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا را انجام داد و کادر درمان نیز با همکاری دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد توانست جوابگوی نیاز مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی نیز در موج پنجم ورود خوبی داشت، مهمانسرای این آستان مقدس تعطبل شد و تمام بودجه صرف نهادهای درمانی و بهداشتی شد که این حسن تدبیر و روشن اندیشی تولیت آستان قدس رضوی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بسیج جامعه پزشکی نیز با دست خالی فعالیت جهادی به نمایش گذاشت و طرح مسجد سنگر سلامت را به اجرا گذاشت که طرح الگوی کشوری شد.

وی افزود: امروز نیز با ابتکار شهردار جوان به عنوان عنصری از نسل دوم انقلاب، مرکز واکسیناسیون در این شهر بهره برداری شد که امیدواریم آثار پر برکتی داشته باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: دشمن از هر راهی در صدد لطمه زدن به مردم است تا جایی که جریان سلامت آنها را به خطر بیاندازد و از آنجا که ناامید و شکست‌ خورده است، سعی دارد به سلامت مردم نیز صدمه بزند.

وی گفت: دشمنان با توسل به روشهای مختلف واکسن هراسی و نزدن واکسن را تبلیغ می‌کنند، عده‌ای جهل دارند و بر نادانی خود به نزدن واکسن اصرار می‌ورزند، عده‌ای نیز  چشم به دروازه غرب دارند. 

امام جمعه مشهد افزود: تا واکسیناسیون همگانی نشود، ویروس کرونا ریشه‌کن نخواهد شد، حال که با مجاهدت نهادهای حکومتی و دولت واکسن در اختیار عموم قرار گرفته، نباید از زدن واکسن امتناع شود.

[بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد افتتاح شد]

شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری در مشهد مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

عبدالله ارجائی افزود: در این راستا تجهیز بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با ظرفیت روزانه ۲۰ هزار دُز تزریق واکسن در نمایشگاه بین‌المللی این شهر در دستور کار قرار گرفت و امروز بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی برای افزایش دو برابری ظرفیت این مرکز نیز وجود دارد.

شهردار مشهد گفت: همچنین اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری با ظرفیت ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: تسهیل دسترسی مردم به واکسیناسیون اولویت و نیاز امروز است لذا این اتوبوس‌ها برای مناطق محروم و حاشیه‌ شهر آماده سازی شده‌ است، ارگانهای مختلف نظیر مراکز خیریه، آسایشگاه ها، مراکز نگهداری سالمندان نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا بزرگترین مرکز واکسیناسیون افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد