Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بر سرعت بخشیدن تغییر و تحول مجموعه ورزشی شهید شیرودی، تحویل سریع آن به اداره کل و برنامه ریزی جهت استفاده آحاد مردم استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ کتر سجادی گفت: این ورزشگاه متعلق به مردم تهران است و باید دراختیار آحاد آنان قرار گیرد تا به عنوان یک پایگاه قهرمانی بزرگ برای پشتوانه سازی ورزش کشور برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد حضور سرمایه گذاران در ورزش گفت: حضور سرمایه گذاران در ورزش، به سود ورزش است، چرا که هم به سلامتی مردم توجه بیشتر خواهد شد و هم امکان بروز و قابل استفاده شدن امکانات برای ورزشکاران فراهم می شود و از همه مهمتر، سرمایه گذاری مطمئنی برای خود سرمایه گذاران است.   وزیر ورزش و جوانان در بازدید از سالن ورزشی نصر با تاکید بر ضرورت نظارت کامل بر اماکن ورزشی گفت: همانگونه که از این اماکن استفاده می کنیم باید بر تجهیزات و نگهداری از آنان نیز نظارت کامل داشته باشیم و تنها بهره بردار نباشیم. این اماکن سرمایه های ورزشی هستند که اگر در نگهداری آنان دقت نداشته باشیم، هزینه های زیادی چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی گریبانگیرمان خواهد شد.   دکتر سجادی از ضرورت توجه به رفاهیات همکاران اداره کل گفت و ضمن تشویق همکاران به ورزش کردن افزود: نام وزارت و ادارات کل، ورزش است، لذا همکاران اداری ما نیز باید با ورزش عجین باشند. با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، درخصوص استفاده از اماکن ورزشی باید دقت نظر داشته باشیم و در کنار آن، همکاران را ملزم به ورزش کردن کنیم تا الگوی مناسبی برای دیگر ادارات و وزارت خانه ها جهت تشویق آنان به امر ورزش باشیم.   در این دیدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش در این اداره کل، گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده ارائه کرد و ضمن برشمردن مشکلات حاصل از بیماری کرونا و سایه تعطیلات بر ورزش گفت: با توجه به اعمال محمدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی، مشکلات پرداخت حقوق نیروهای هیاتی از درآمد اماکن ورزشی را داشتیم و از سویی کمبود اعتبارات برگشت درآمدها ما را با چالش های فراوانی روبرو کرد، اما با تلاش همکاران و مساعدت های به عمل آمده توانستیم بخشی از کمبود درآمدها را جبران کنیم.   پریچهره ادامه داد: علی رغم محدودیت های کرونایی و تعطیلی اماکن ورزشی که آسیب های فراوانی به ورزش و باشگاه های ورزشی استان تهران وارد کرد، این اداره کل در تعامل نزدیک با ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد واکسیناسیون، بیش از 30 مجموعه و مکان ورزشی را درجهت واکسیناسیون عمومی دراختیار این ستاد قرار داده است.   وی با اشاره به مشکلات چارت سازمانی اداره کل افزود: بحث پست های سازمانی و نداشتن چارت و اینکه تهران نباید مانند دیگر استانها دیده شود، از مشکلات چارت سازمانی این اداره است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.   پریچهره افزود: در مورد احیاء ماده 27 و سرعت بخشیدن به حضور سرمایه گذاران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و آسیب شناسی در خصوص قیمت گذاری انجام شده و ایرادهای آن برطرف شده است. همچنین اقدامات شایسته ای درمورد واگذاری های ماده 88 صورت گرفته و در این حوزه نیز ابتدا آسیب شناسی انجام شد و متعاقب آن در تمامی ادارات ورزش و جوانان، در نحوه واگذاری مجدد بعد از فراخوان ها، ایرادهای گذشته برطرف گردید.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حوزه جوانان هم گفت: ارتباطات عالی و جلسات مستمری با سمن ها برگزار شده و طی روزهای آینده نیز جلسه شورای داوری طرح های ملی با محوریت استان تهران برگزار خواهد شد.   یادآوری می شود وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز به طور سرزده از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازدید کرد و ضمن نشست با مدیرکل ورزش و جوانان با تعدادی از همکاران اداری نیز به گفتگو پرداخت.      

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان دکتر سجادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ورزشگاه شهید شیرودی کل ورزش و جوانان استان تهران سرمایه گذاران اماکن ورزشی اداره کل وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی