Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آن را به درستی رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل به آن، ماموریت ناوگروه ۷۵ نداجا را به پایان رساندیم.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو، با گرامیداشت فرارسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس و تقارن این ایام با  اربعین سرور و سالار شهیدان، گفت: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه های رزم و جهاد فرستادند، نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار ایرانی افزود: امروز مفتخریم در کشتی که هدایتگر و هدایت کننده‌اش رهبر فرزانه، فرمانده مقتدر و دشمن شکن و شخصیتی با تقوا است، سوار هستیم و سربازی در رکاب امام زمان(عج) تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان افتخار همه ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به انجام ماموریت ناو گروه ۷۵ بیان کرد: زمانی که ناوهای ما از دماغه امید نیک گذشتند، دشمن تحرکات ما را زیر نظر داشت و به شدت هراسناک بود و همرزمان من به گونه‌ای ماموریت خود را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند.

وی افزود: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آن را به درستی رعایت می کنیم و با تسلط کامل ماموریت را به پایان رساندیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بی دریغ دریادار دوم جعفر تذکر در مدت فرماندهی در منطقه یکم امامت با اهدای لوح یادبود قدردانی شد و لوح انتصاب دریادار دوم رضا قربانی به عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا اهدا شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی