Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:53:54 GMT

بازیکن سابق رئال همبازی یک پرسپولیسی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۷۸۵۰

بازیکن سابق رئال همبازی یک پرسپولیسی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز (چهارشنبه) خبر از انتقال خامس رودریگز از اورتون به تیم الریان قطر داد. به این ترتیب این هافبک کلمبیایی هم‌تیمی شجاع خلیل‌زاده شد و فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر دنبال خواهد کرد.

خامس که جایی در برنامه‌های رافائل بنیتس نداشت و این فصل حتی یک دقیقه هم برای اورتون بازی نکرده بود، ترجیح داد ادامه دوران فوتبالی خود را در آسیا و لیگ ستارگان قطر دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الریان برعهده لوران بلان فرانسوی است.

خامس ۳۰ ساله که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون پورتو، موناکو و بایرن مونیخ را دارد، تابستان گذشته با امضای قراردادی دو ساله از رئال مادرید به اورتون پیوست.

او فصل گذشته در ۲۶ بازی که برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید به میدان رفت، آمار ۶ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید

هافبک ژاپنی سوسیداد بعد از شکست برابر رئال مادرید اظهارات جالبی داشت و داور به جانبداری از رئال متهم کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد. در این بازی کوبو، بازیکن ژاپنی سوسیداد، گلزنی کرد که VAR آن را به خاطر خطا روی شوآمنی رد کرد و اعتراض این بازیکن آسیایی را به دنبال داشت.

به نوشته مارکا، کوبو بعد از بازی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که داور گل را مردود اعلام کرد. شوآمنی در آن صحنه خواب بود. اصلا خطایی رخ نداد. فکر نمی‌کنم که چنین صحنه‌هایی در لیگ قهرمانان اروپا خطا گرفته شود.

او ادامه داد: آنچه رخ داد شرم‌آور بود. همه کسانی که بازی را دیدند به‌خوبی متوجه شدند که ما شایسته پیروزی بودیم و اصلا مستحق این باخت نبودیم. چند فرصت خوب گلزنی را خلق کردیم و یک گل را هم به ثمر رساندیم که داور مردود اعلام کرد. رئالی‌ها بسیار خوش‌شانس بودند؛ چرا که در ۹۰ دقیقه تنها یک یا دو بار شوت زدند این در حالی بود که ۶-۷ بار شوت زدیم و دروازه آنها را تهدید کردیم. سوسیداد در این بازی کاملا کنترل بازی را در دست داشت و تیم برتر بود اما در پایان نتیجه مهم است که رئال به خواسته‌اش رسید.

رئال مادرید با بردی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با تیم دوم که بارسلوناست، به ۱۴ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم