Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «اسماعیل قادری فر» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی در جمع خبرنگاران افزود: ارتقای امنیت و سلامت غذایی مردم با رویکرد اقتصاد محور به عنوان یک زیربنای اقتصاد مقاومتی یکی از ارکان کلیدی برنامه‌های تقویمی وزیر جهاد کشاورزی و مجلس شورای اسلامی و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان یک سازمان مویرگی در تمام بخش ها و روستاها و جای جای کشور نقش آفرین است، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت مغفول مانده اساسنامه مترقی این سازمان سعی داریم با نگاه هوشمند سازی زنجیره تامین، تولید، توزیع و مشارکت حداکثری اتحادیه ها و تشکل ها اثرگذار و مردمی نه اتحادیه هایی که صرف کار بازرگانی فعالیت دارند، بهره ببریم.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: تلاش داریم با حداکثر منفعت رسانی به روستاییان و کشاورزان به عنوان پیشقراولان عرصه تولید کشور و همچنین رویکرد خدمتگذاری به مصرف کنندگان و شهروندان، راهبری برنامه های عملیاتی سازمان را عهده دار شویم؛ سرفصل های برنامه تدوین شده در اولین جلسه ارایه می شود.

قادری فر درباره بکارگیری شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های بخش کشاورزی گفت: یکی از آرزوهای من این بوده که از ظرفیت استارتاپ ها در این بخش استفاده کنیم؛ حداقل در پنج سال گذشته ده ها مکاتبه و جلسه با روسای سازمان مرکزی تعاون روستایی داشتیم که از توان شرکت های دانش بنیان، واحدهای فن آور، پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا در زنجیره هوشمند تامین، تولید و توزیع با هدف خدمت رسانی به روستاییان و کشاورزان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: البته به دلیل مسائل سازمانی یا وابستگی به برخی ارکان، این موضوع در واحدهای اجرایی عملیاتی نشده که امیدواریم با تغییر مسیر این موضوع در سازمان عملیاتی شود تا از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و علم و فناوری و استارتاپ ها در بخش کشاورزی حداکثر استفاده کنیم تا این بخش ها بتوانند ا نواوری و دستاوردهای فناوری در  همه بخش ها مورد استفاده قرار دهند.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: ما تلاش  داریم برای پیشبرد اهداف سازمان از اساسانامه مترقی سازمان بهره ببریم تا با استفاده از ظرفیت مغفول مانده که باید با ارکان سازمان و نیروهای انسانی این اساسنامه را فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع مهم ما کشاورزی قراردادی است، افزود: یکی از اهداف راهبردی سازمان در دوره مدیریتی ما  کشاورزی قراردادی است که در اولویت برنامه ها قرار دارد که در کنار آن بحث صنایع تبدیلی و تکمیلی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

قادری فر اضافه کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی باید در کنار مزارع و باغ ها باشد که همانجا کشاورزان مازاد محصولات را تبدیل  کنند که این مهم با کمک شرکت های فناوری و دانش بنیان ممکن است.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: به طور حتم برای فعالیت صنایع تبدیلی و تکمیلی در این بخش مشوق هایی را براساس بندهای مصوب اساسنامه منظور خواهیم کرد تا بازارسازی و بازاریابی هدفمند در داخل کشور و صادرات مازاد محصولات انجام شود.

وی بر این باور است که سازمان باید حداقل تصدی گری و حداکثر حمایت و تسهیل گری را از کشاورزان، روستاییان و مصرف کنندگان داشته باشد.

قادری فر افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران متولی اداره کردن روستابازار نیست بلکه حامی و تسهیل گر جریان بازار است و باید از توسعه بازار و بهم رسانی عرضه و تقاضا از روستا تا بازار حمایت کند.

به گزارش ایرنا، «اسماعیل قادری فر» سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دارای دکترای مدیریت تکنولوژی گرایش تحقیق و توسعه از دانشگاه علامه طباطبائی است و از جمله مسوولیت های اجرایی وی می توان به مدیرکل حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری، قائم مقام معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی و مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت علمی و فناوری و رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

پیش از این «محمدعلی طهماسبی» به عنوان سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران فعالیت داشت.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران وزارت جهاد کشاورزی سیدجواد ساداتی نژاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران استارتاپ ها دانش بنیان قادری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند