Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:10:36 GMT

اختلاف ستاره آرژانتینی و یوونتوس برای تمدید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۸۰۷۲

اختلاف ستاره آرژانتینی و یوونتوس برای تمدید

بر خلاف پیش بینی ها پائولو دیبالا و یوونتوس هنوز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس در تلاش برای تمدید قرادراد پائولو دیبالاست، بازیکنی که از سال 2015 در عضویت این تیم است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، اما طرفین که اخیراً مذاکرات برسر این موضوع را از سرگرفتند، به توافقی در این زمینه دست نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

چند روز پیش نشریه توتواسپورت خبر داده بود که مذاکرات طولانی مدت باشگاه یوونتوس با این مهاجم آرژانتینی و مدیربرنامه‌هایش سرانجام به نتیجه رسیده است و طرفین برای عقد قرارداد جدید پنج ساله‌ای به توافق رسیده‌اند، اما ساعاتی پیش کالچو مرکاتو ایتالیا خبر دادکه طرفین هنوز تا رسیدن به توافقی در این زمینه فاصله دارند.

طبق این گزارش؛ دیبالای 27 ساله به منظور امضای قرارداد جدید درخواست افزایش دستمزد قابل‌توجهی دارد، اما مدیران باشگاه یوونتوس هنوز متقاعد نشده‌اند که آیا این مهاجم آرژانتینی شایسته این افزایش دستمزد است یا خیر.

دیبالا تاکنون در 258 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و آمار 102 گل‌زده را از خود برجای گذشته است. او فصل جدید را هم با دو گل‌زده و دو پاس‌گل در چهار بازی آغاز کرده است.

یوونتوس دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳