Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:11:37 GMT

باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار منهدم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۸۵۳۲

باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی منزل جاعلان را در یوسف آباد شهرستان شهریار شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل شده و ۴ نفر را دستگیر کردند.

سردار ظهیری تصریح کرد: اعضای این باند ۴ نفره با همکاری ۳ نفر دیگر کارت‌های معاینه فنی جعلی را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به قیمت ۲.۵ میلیون ریال به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر این باند، خاطرنشان کرد: جاعلان دستگیر شده به ۲ هزار فقره جعل کارت معاینه فنی خودرو اعتراف کرده و جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5311356

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران سردار کیوان ظهیری جعل اسناد هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس کرمانشاه واکسیناسیون کرونا ایلام مجلس شورای اسلامی معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد