Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی عوامل مانع سیگنال دهی و ایجاد اختلال در مودم‌های وای فای می‌شوند که در این گزارش به آن‌ها پرداخته‌ایم.

به گزارش برنا؛ بسیاری از افراد از مشکل ضعیف بودن سیگنال وای فای در خانه رنج می‌برند و این می‌تواند نتیجه برخی موانع باشد که در آنتن دهی تداخل ایجاد می‌کند. برخی از اشتباهاتی که سیگنال وای فای را در خانه ضعیف می‌کند به همراه نکاتی که برای بهبود قدرت سیگنال دهی بهتر است بدانید در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودم وای فای را از لامپ دور کنید

دور کردن لامپ ها و سایر ابزار‌ها از نزدیکی مودم می‌تواند قدرت سیگنال را بهبود بخشد و همه این‌ها مربوط به امواج تشعشعی است.

مودم وای فای شما سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به دستگاه‌های شما ارسال می‌کند تا به اینترنت متصل شوند، اما سیگنال‌های دیگر می‌توانند آن‌ها را مختل کنند. دستگاه‌هایی مانند یخچال یا لامپ‌ها، امواج الکترومغناطیسی خود را ارسال می‌کنند که باعث ایجاد اختلال در سیگنال‌دهی می‌شوند.

از مایکروویو استفاده نکنید

مایکروویو یکی از مهمترین مختل کننده‌های سیگنال است؛ زیرا مقدار زیادی تابش الکترومغناطیسی را ساطع می‌کند؛ بنابراین هنگام برقراری تماس‌های ویدئویی یا انجام کار‌های مهم آنلاین از مایکروویو استفاده نکنید.

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که به جای تلفن همراه از تلفن ثابت برای برقراری تماس استفاده کنید تا میزان سیگنال دهی تغییر نکند.

مودم را جابجا کنید

برای افزایش سرعت اینترنت در خانه، مودم را به مکان بهتری منتقل کنید. انتقال آن از کف به یک میز یا قفسه‌ای که کمی ارتفاع دارد می‌تواند به بهبود سیگنال دهی کمک کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت امواج الکترومغناطیسی مایکروویو تلفن همراه سرعت اینترنت سیگنال وای فای سیگنال دهی وای فای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چند ساعت بعد از آنکه ‏دیشب با شکست موناکو قهرمانی‌اش در لیگ فرانسه قطعی شد ‏امروز توسط لوئیس انریکه به تمرین فراخوانده شد تا برای دیدار ‏چهارشنبه مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان آماده شود. ‏

انریکه و شاگردانش فردا شب راهی آلمان می‌شوند تا چهارشنبه در ‏دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در سیگنال ایدونا پارک به مصاف ‏دورتموند برود. ‏

پاری سن ژرمن و انریکه شناخت خوبی از دورتموند دارند چرا که در ‏مرحله گروهی چمپیونزلیگ با آنها دیدار کرده‌اند. دیدار دو تیم در ‏سیگنال ایدونا پارک با تساوی 1-1 به پایان رسید و پاریسی‌ها در پارک ‏دو پرنس 2-0 پیروز شدند. در نهایت دورتموند به عنوان تیم اول گروه ‏مرگ راهی مرحله یک‌هشتم شد، پی‌اس‌جی به عنوان تیم دوم صعود ‏کرد، میلان به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شد و نیوکسل حذف ‏شد. ‏

نشریه اکیپ می‌گوید به نظر می‌رسد لوئیس انریکه چهارشنبه ترکیب ‏یازده‌نفره‌ای را به میدان می‌فرستد که در دیدار برگشت مقابل بارسا در ‏مونتچوئیک روانه زمین کرده بود. انریکه هفته پیش در دیدار مقابل ‏لوهاوور، دوناروما، لوکاس هرناندز و نونو مندس را نیمکت‌نشین کرد ‏تا برای دیدار با دورتموند استراحت کنند. ‏

او در عین حال از امباپه، دمبله، اشرف حکیمی، مارکینیوش، ویتینا، ‏زئیر امری و بردلی بارکولا به صورت کامل استفاده نکرد. تا مشخص ‏شود چه ترکیبی را برای بازی با دورتموند در نظر دارد. بر این اساس ‏ترکیب اصلی احتمالی پاری سن ژرمن در سیگنال ایدونا پارک به این ‏ترتیب خواهد بود: دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، لوکاس ‏هرناندز، نونو مندس، زئیر امری، ویتینا، فابین روئیز، دمبله، امباپه و ‏بارکولا. ‏

دیگر خبرها

  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد