Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده 
جانشین محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح

با سلام و تحیّت
انتصاب جناب‌عالی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به امر فرمانده معظّم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمت در مسئولیت جدید و عزّت و سربلندی شما برادر عزیز را مسئلت می‌نمایم. انشاءالله در سایه توجهات الهی و درایت جناب‌عالی بیش از پیش شاهد صلابت و اقتدار نظام اسلامی و اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی) در عرصه‌های دفاعی کشور باشیم.
 

سیّد اسماعیل خطیب

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير اطلاعات کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود