Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@19:01:35 GMT

سقوط مرگبار ورزشکار قدیمی در حفره خیابان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۸۹۴۴۰

پیشکسوت ورزش باستانی شهر اراک به‌دلیل سقوط در حفره‌ای که بدون ایمن‌سازی در خیابان ایجاد شده بود جان باخت.

به‌ گزارش صدا‌و‌سیمای استان مرکزی؛ مرحوم حسین ملک احمدی که از پیشکسوتان صاحبنام ورزش باستانی اراک بود، در تاریکی شب، با سقوط به داخل حفره ناایمن و کنده کاری شده در خیابان عباس آباد جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کسبه با بررسی دوربین نصب شده در محل کسب خود متوجه سقوط یک شهروند به داخل این حفره شد و سپس با کمک نیروهای آتش‌نشانی جسد فرد مورد نظر را از گودالی که ایمن‌سازی نشده بود، بیرون آوردند.

از آنجا که گفته می‌شد این حفره از سوی شرکت آب و فاضلاب حفر شده اما شرکت آبفا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در این خیابان حفاری نداشته و این کانال حفر شده به منظور ترمیم قنات منطقه از سوی دستگاه دیگری ایجاد شده است. شهرداری اراک نیز در واکنش به این اتفاق تلخ اعلام کرد: پیمانکار منطقه، در این حادثه بی‌احتیاطی کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس سقوط مرگبار ورزشکار قدیمی اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • عمیق ترین حفره آبی جهان در این منطقه کشف شد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست