Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال به میزبانی کشور لیتوانی از امروز چهارشنبه آغاز شد.

در یکی از بازی‌های امروز و از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) دو تیم ونزوئلا و مراکش به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲‏‬به سود مراکش تمام شد.

با این نتیجه تیم مراکش راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله باید به مصاف برنده بازی برزیل - ژاپن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر مسابقات مرحله یک هشتم فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه) برگزار می‌شود. تیم ملی ایران روز جمعه در این مرحله به مصاف ازبکستان می‌رود.

کد خبر 5311372 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال جام جهانی 2021 فوتسال تیم ملی فوتسال مراکش تیم ملی فوتسال ونزوئلا تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران فوتسال هندبال جام جهانی 2021 فوتسال وزارت ورزش و جوانان مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۸۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی