Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@00:45:53 GMT

شرط لغو محرومیت سنگین فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۰۲۹

شرط لغو محرومیت سنگین فرهاد مجیدی

خبرورزشی – در رای فرهاد مجیدی این چنین آمده است: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم بدین معنی است که فرهاد مجیدی ابتدا باید جریمه در نظر گرفته شده از سوی کمیته اخلاق را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند و این بخش از رای قابل تجدید نظر نیست. آن وقت سرمربی استقلال برای عدم تکرار خطای صورت گرفته باید تعهد بدهد و در این صورت محرومیتش لغو خواهد شد. 

در رای صادره از سوی کمیته اخلاق به مدت زمان محرومیت فرهاد مجیدی اشاره نشده است. تنها به این نکته اشاره شده است فعالیت وی پس از اجرای حکم که اجرای حکم همان پرداخت جریمه ۵۰ میلیون تومانی است با کسب مجوز از سوی کمیته اخلاق بلامانع خواهد بود.

به واقع تاکید کمیته اخلاق روی پرداخت جریمه نقدی از سوی سرمربی استقلال است و همان طور که اشاره شد این بخش از رای قابل تجدید نظر نیست.

رای‌های مشابه دیگری هم صادر شده است و به نظر می رسد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته مسیر جدیدی را در پیش گرفته اند که مبنا در نظر گرفتن جریمه های نقدی سنگین است تا از این طریق جلوی تکرار خطاها گرفته شود.

نکته جالب اینکه در هیچ یک از آرا صادره به نوع تخلف اشاره نشده است اما معمولا کمیته اخلاق به پرونده هایی رسیدگی می کند که در خارج از مستطیل سبز رخ داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی خبر ویژه فرهاد مجیدی کمیته اخلاق کمیته اخلاق فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902707

دیگر خبرها

  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان