Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:03:09 GMT

پنجمین کاروان حامل سوخت ایران در راه لبنان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۲۲۴

پنجمین کاروان حامل سوخت ایران در راه لبنان

شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه از عبور پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه به سمت لبنان خبر داد.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که پنجمین کاروان حامل سوخت ایران از مرزهای سوریه عبور کرده و به سمت لبنان حرکت کرد.

مازوت‌های خریداری شده از ایران توسط حزب الله لبنان هفته‌هاست که با عبور از مرزهای آبی و خاکی وارد لبنان شده و موجب شکسته شدن محاصره سخت لبنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیش‌تر «محمد رعد» نماینده پارلمان لبنان و رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» با اشاره به بحران اقتصادی در این کشور، گفته بود: بحران اقتصادی برای زیر سوال بردن اعتبار مقاومت و ضربه زدن به آن، به کار گرفته شد.

نماینده پارلمان لبنان در ادامه تصریح کرد: آمریکا به جای کمک اقتصادی به لبنان، پول‌های خود را برای تنش آفرینی میان لبنانی‌ها و خدشه وارد کردن به چهره مقاومت استفاده کرده است.

محمد رعد همچنین عنوان کرد: برای آمریکایی‌ها بسیار خوب بود که لبنان همچنان با خلأ سیاسی مواجه باشد. با این حال، تشکیل کابینه جدید موجب شد تا آنها به اهداف شان نرسند. واردات سوخت از ایران به لبنان تمامی توطئه‌ها علیه این کشور را نقش بر آب کرد.

وی اظهار داشت: اقدام سید حسن نصرالله در وارد کردن سوخت از ایران یک تصمیم شجاعانه بود و تحریم‌ها را در هم شکست.

گفتنی است، ورود تانکرهای سوخت به خاک لبنان واکنش‌های متعددی را در داخل و خارج از مرزهای این کشور به دنبال داشت./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: کاروان حامل سوخت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان