Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:05:03 GMT

۱۱ ترفند طلایی برای خوشمزه شدن سوپ

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۳۰۷

۱۱ ترفند طلایی برای خوشمزه شدن سوپ

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از غذاهایی که در هر فصلی طرفدار زیادی دارد ولی در فصل پاییز و هوای خنک پای ثابت آشپزخانه‌ها می‌شود، سوپ است. در این مطلب چند ترفند کاربردی آموزش داده شده است که به کار بردن آنها باعث خوش‌طعم شدن سوپ می‌شود.

همه ما تجربه کرده‌ایم که در این فصول با کوچکترین تغییرات دمایی دچار سرماخوردگی شویم و برای مداوا کردن خود مدتی را در خانه بگذرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که سوپ‌ها منبعی غنی از مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند برای درمان سرماخوردگی گزینه بسیار مناسبی هستند و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که یک کاسه سوپ حکم چند عدد قرص ویتامین و تقویت کننده بدن را دارد.

۱- یکی از راه‌های تهیه سوپ خوشمزه استفاده از عصاره مرغ و گوشت در آن‌ است. دقت کنید اول عصاره را اضافه کنید و بعد نمک آن را بچشید.

۲- در نیم ساعت آخر سوپ جو به آن آب‌لیمو اضافه کنید و اجازه بدهید کمی با هم بپزند.
۳- برای داشتن سوپ جو خوشمزه و جا افتاده باید جو حتماً خوب بپزد و لعاب بیندازد.

۴- بهتر است از مواد تازه استفاده کنید با این حال استفاده از برخی سبزیجات کنسروی یا یخ زده مانند نخود فرنگی و ذرت مشکلی ندارد.

۵- برای کاهش میزان چربی، سوپ را یک روز قبل تهیه کنید و چربی روی سوپ را با قاشق بردارید.
۶- سوپ که یک روز قبل تهیه می شود، طعم بهتری پیدا می کند.

۷- در صورت شور شدن سوپ، یک عدد سیب زمینی پوست کنده در آن قرار دهید و بعد از ۱۵ دقیقه پخت سوپ روی حرارت کم، آن را بردارید.

۸- برای غلیظ شدن سوپ مقداری از آن را در غذاساز بریزید و پوره کنید و به قابلمه اصلی برگردانید.

۹- یک و نیم قاشق چای‌خوری آرد را به یک فنجان آب سوپ اضافه و مخلوط کنید و به ظرف اصلی بیفزایید و هم بزنید تا سوپ غلیظ شود.

۱۰- سوپ جو را می‌توان با جو معمولی هم پخت. اما باید بدانید برای پخت به مدت زمان بیشتری نیاز دارد و ممکن است بر اثر غفلت ته بگیرد. ترجیحا از جو پرک استفاده کنید که سریع تر آماده می شود و احتمال ته گرفتن آن هم کم است.

۱۱- لازم نیست پیاز و سیب زمینی را خرد کنید. آنها را به شکل درسته داخل قابلمه بیندازید و در مراحل آخر به طور کامل از قابلمه بیرون بیاورید. به این ترتیب هم به مرغ طعم می‌دهند و هم تکه‌های ریز آن‌ها در ظرف باقی نمی‌ماند.

منبع:همشهری آنلاین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غذا سوپ شدن سوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت سریع یک غذای خوشمزه آلمانی با تخم مرغ و پیاز (فیلم) طرز تهیه پنیر فتای خانگی توسط آشپز آلمانی (فیلم) ترکیب ذرت، روغن زیتون و تخم مرغ: غذایی ساده و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)