Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@04:22:10 GMT

جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۰۴۷۱

خبرگزاری آریا - دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت.
دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر انسیه خزعلی عصر روز چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان که در بیت وی انجام شد بیان کرد: باید با حمایت از زنان شرایط را برای فعالیت اقتصادی آنها بیشتر فراهم‌کنیم.
وی با بیان اینکه نخستین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص دادم افزود:خوزستان را وطن خود می‌دانم و در دوران مبارزات پیش از انقلاب و نوجوانی بخشی از لحظات شیرین خود را در این استان سپری کردم.
خزعلی گفت: خوزستان برای من پر از خاطره است و البته محرومیت‌های استان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن باعث شد که خوزستان به جایگاه واقعی خود نرسد.
وی ادامه داد: محرومیت و مشکلات موجود در خوزستان مسوولیت دولت را سنگین تر می کند، به همین‌منظور رییس جمهوری تاکید دارند که به خوزستان نگاه ویژه داشته باشیم.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: باید زمینه تقویت و آموزش در بحث فرهنگی و نیز سواد رسانه‌ای بانوان را فراهم کرد و تا جایی که امکان باشد حمایت خواهیم کرد.
خزعلی با اشاره به تاخیر افتادن ازدواج جوانان در جامعه افزود: این امر باعث نزولی شدن نرخ جمعیت شده که بسیار نگران کننده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت:نخستین سفر معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به خوزستان صورت گرفته که امید است حضور وی برای استان مایه خیر و برکت باشد.
رضا نجاتی افزود: امید است که با حمایت دولت شرایط برای فعالیت اقتصادی زنان فراهم شود.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر امروز در سفری 2 روزه وارد خوزستان شد.حضور در نشست هایی با موضوع دفاع مقدس و بررسی مشکلات بانوان خوزستانی و زنان موفق از برنامه‌های سفر خانم خزعلی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رییس جمهوری معاون رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم