Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعدام‌های ایالتی در آمریکا همچنان اجرا می‌شوند که ۴۶ زندانی نیز در صف اجرای اعدام فدرال قرار دارند. خبرگزاری میزان – ایالت «اوکلاهما» در آمریکا، صف اعدام شلوغی را برای ۶ ماه آینده برنامه ریزی کرده است.   به گزارش «آسوشیتدپرس و فرانس ۲۴»، اوکلاهما برای ۶ ماه آینده ۷ مورد اعدام ایالتی از طریق تزریق داروی کُشنده را برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اقدام از سال ۲۰۱۵ و در پی بروز حادثه در هنگام تزریق داروی کُشنده هنگام اجرای حکم اعدام، بی سابقه بوده است.   در میان افرادی که در فهرست اعدام قرار دارند، مرد سیاه پوستی نیز وجود دارد که هیئت عفو و آزادی مشروط هفته گذشته به دلیل نبود مدارک کافی دال بر گناهکاری وی و نیز تردید‌های فراوان در این پرونده، خواستار تبدیل حکم اعدامش به حبس ابد شده بود.   اعدام‌ها در ماه‌های اکتبر، نوامبر، دسامبر و ژانویه برنامه ریزی شده‎اند. بیشتر بخوانید:  ۴۸ زندانی در صف اعدام ایالتی تنسی آمریکا تکمیل اتاق گاز اعدام در ایالت آلاباما در آمریکا اوکلاهما تا سال ۲۰۱۵ یکی از شلوغ‌ترین و پر ترددترین اتاق‌های مرگ در آمریکا را در اختیار داشت.   بروز دو حادثه در هنگام اعدام یک مرد با داروی کُشنده در سال ۲۰۱۵ سبب شد تا این نوع اعدام در این ایالت متوقف شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر ک شنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی