Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

هادی شکوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال در سال‌های اخیر هموار همینطور پیش رفته و تا روز‌های نزدیک به شروع لیگ تیم بلاتکلیف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه دائماً مشغول تغییر مدیر و سرمربی هست. این وضعیت به نفع استقلال و هواداران آن نیست. همین موضوعات باعث می‌شود در پایان سال قهرمانی از دست برود. اگر واقع بین باشیم با این شرایط استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر هم قهرمان نمی‌شود. مگر اینکه مدیر بعدی کاری بکند که شرایط استقلال را به سرعت تغییر بدهد.

وی در خصوص انتخاب مدیر جدید استقلال عنوان کرد: خواهش می‌کنم حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از استعفای مددی، تیم تعیین تکلیف شود. اگر انتخاب مدیر جدید زمانبر باشد باز هم استقلال متضرر خواهد شد. استقلال مدیر از جنس فوتبال لازم دارد. کسی که مشکلات تیم را به خوبی درک کند و با شرایط فوتبال ایران آگاهی کامل داشته باشد. شاید یک مدیری درجای دیگری (اداره، وزارتخانه و...) موفق باشد؛ اما دلیلی نیست که در استقلال موفق باشد. استقلال جای آزمون و خطا نیست که مدیر کم سابقه یا از حوزه دیگر را به این باشگاه بیاورند و وقتی نامش مطرح شد از این تیم برود. استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

پیشکسوت استقلال گفت: یک زمانی بهترین بازیکنان و کاپیتان‌های تیم‌های دیگر به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند و سرخابی‌ها واقعاً بازی‌های جذابی برگزار می‌کردند. الان کار به جایی رسیده که بازیکن بدون عقبه لازم برای مطرح کردن خودش با مبالغ کلان به این تیم‌ها می‌آید. این موضوع در استقلال نمود بیشتری داشته است. عین موضوع جذب بازیکنان در حوزه مدیریتی هم برای استقلال اتفاق افتاده است. چرا باید مدیری که در فوتبال سابقه آنچنانی نداشته به باشگاه برود و در نهایت با بی‌احترامی مجبور به کناره‌گیری شود؟ از روز اول مدیر را درست انتخاب کنیم که این مشکلات برای تیم بروز نکند. این را هم بگویم با کسی مشکلی ندارم و جیره‌خوار کسی نیستم به همین خاطر مشکلات استقلال را به صراحت اعلام کردم.

شکوری در پایان گفت: ابتدا در راس باشگاه باید تفکرات تغییر کند. بعد اینکه همه استقلالی‌ها باید اتحاد داشته باشند تا با حمایت همه جانبه تصمیم مناسبی برای تیم گرفته شود. بعضی از پیشکسوت‌ها به تیم لطمه میزنند. آنها، چون با فرد خاصی در استقلال مخالف‌اند از عملکرد تیم انتقاد می‌کنند. به عنوان کوچکترین فرد از خانواده پیشکسوتان استقلال خواهشم این است که اگر نقدی می‌کنند به خاطر تیم باشد نه مخالفت با شخص.

بیشتر بخوانید: اتفاقاتی عجیب در استقلال؛ از تکذیب فریادشیران تا بررسی استعفای مددی در هیئت مدیره ۲ نفره

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال هادی شکوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال هادی شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!