Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بزرگزاد چهارشنبه شب در نشستی با خبرنگاران افزود: تمرین تیم طبق برنامه مدون از مدت‌ها قبل در برخی استان‌ها به خصوص یزد برگزار شد و تا حضور در مسابقه‌های پاراآسیایی بحرین سال ۲۰۲۱ هنوز در هشت هفته دیگر اردو در سایر مناطق برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه از بهترین نفرها برای حضور در این اردو استفاده شد، ادامه داد: از سه بازیکنی که هم‌اکنون در تمرین و اردوهای مختلف حضور دارند در پایان ۲ نفر انتخاب و به نماینده اعضای تیم‌ملی در مسابقه‌های مهم آسیایی برای کسب افتخار برای ایران شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ورزشی اظهار کرد: هرچند نمی‌توان در خصوص کسب نتیجه در رقابت‌های حساس و مهم پیش‌رو قولی داد ولی هدف کادرفنی و فدراسیون فقط حضور قوی و کسب افتخار برای ورزش ایران به خصوص رشته بدمینتون است که ظرفیت‌های خوبی در کشور برای توسعه این رشته جذاب فراهم است.

بزرگزاد تصریح کرد: هم‌اکنون بازیکتان تیم‌ملی فراتر از توان خود در اردو و تمرین  به صورت جدی فعالیت دارند و تمامی اهداف و برنامه‌های تیم و فدراسیون با همکاری هیات‌ها در سطح کشور بسیار خود صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوان نماینده خوبی برای کشورمان باشیم .

وی از همکاری و میزبانی خوب هیات بدمینتون یزد در برگزاری اردو و فراهم کردن امکانات قدردانی کرد و با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در  این استان وجود دارد ابراز امیدواری کرد این وضعیت و روند روز به روز با همکاری مسئولان و علاقه‌مندان به تعالی و  جایگاه حقیقی در کشور برسد.

همچنین جمال‌الدین نزاکتی دبیر هیات بدمینتون استان یزد به اهمیت برگزاری اردوهای ملی و مسابقه‌های مختلف برای ایجاد انگیزه، ارتقای رشته و فرهنگ سازی برای همگانی کردن آن اشاره و از همراهی و همکاری خبرنگاران و مسئولان قدردانی کرد.  

پارابدمینتون مخصوص ورزشکاران پارالمپیکی متعلق به گروه‌های جسمی، حرکتی  است که در کلاس بندی‌های مختلف برگزار می شود.

چهارمین اردوی آمادگی تیم‌ملی جوانان پارابدمینتون پسران ایران سه‌شنبه هفته جاری در سالن زنده یاد جمال مسعودی مربی جوان و فعال پیشین یزد در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد شهر یزد آغاز شد و تا دوم مهرماه آینده ادامه دارد.

در این اردو، ابوالفضل جنائی از یزد، مهدی موسویان از اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران به مربیگری حسن بزرگزاد در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند.

تیم ملی پارابدمینتون جوانان خود را برای حضور در مسابقه‌های پاراآسیایی بحرین سال ۲۰۲۱ که آذرماه امسال برگزار می‌شود، آماده می‌کند و اردوی بعدی در اصفهان است.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۱ شهرستان دارد.           

برچسب‌ها بحرین اردوی تیم ملی شهر تهران بدمینتون یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین اردوی تیم ملی شهر تهران بحرین اردوی تیم ملی شهر تهران بدمینتون یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم