Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، شاخص کیفی هوای این کلانشهر طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۸۳ و شاخص فعلی با عدد ۸۶ هردو در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد. 

طبق نموداری که توسط مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی شهرداری مشهد منتشر شده مناطق خیام شمالی، کریمی، سمزقند و خاقانی با بیشترین غلظت آلاینده‌های جوی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس(بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و زنان باردار) هستند؛ منطقه امامیه با شاخص کیفی ۴۷ در شرایط سبز و پاک قرار دارد و سایر ایستگاه‌ها نیز در شرایط زرد و قابل قبول گزارش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی نمودارهای تغییرات ساعتی آلاینده‌های جوی طی شبانه‌روز گذشته نشان می‌دهد غیر از دی‌اکسید نیتروژن و دی‌اکسید گوگرد، سایر آلاینده‌ها کاهش تدریجی داشته‌اند.

عوارض بهداشتی شرایط نارنجی، احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین توصیه می‌شود در مناطق نارنجی، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

دمای مشهد هم اکنون ۲۱ درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات امروز با ۱۱ واحد افزایش به حداکثر ۳۲ درجه می‌رسد، برای امروز آسمانی صاف همراه با  وزش باد ملایم عصرگاهی پیش‌بینی شده که در برخی غبارآلود می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت هوای مشهد وضعیت هوای مشهد الودگی هوای مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «پاک» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۴۴ در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه امامیه با عدد شاخص ۷۶ به ثبت رسیده است.

دما در حال حاضر ۱۵ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

کد خبر 6088952

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق