Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:10:00 GMT

کرمانشاه امسال ۳۳ هزار کلاس اولی دارد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۱۳۴۱

کرمانشاه امسال ۳۳ هزار کلاس اولی دارد

ناهید فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال ۳۳ هزار نوآموز کلاس اولی با شرکت در سنجش سلامت آمروز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز در قالب گروه‌های کوچک با جمعیت کمتر از ۱۰ نفر بچه‌ها در حیاط مدرسه به منظور آشنایی دانش‌آموزان با معلمان و آغاز فعالیت‌های تحصیلی و تربیتی امروز در مدارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: والدین به شیوه‌های مختلف از جمله اپلیکیشن شاد و برنامه آموزشی تلویزیون می‌توانند یادگیری دانش‌آموزان کلاس اولی را استمرار دهند، البته امسال هم قاصدک پاییزی را داریم که لینک آن برای مدیران ارسال و در فضای شاد بارگذاری می‌شود.

وی افزود: مدارس روستایی و عشایری که جمعیت آن کمتر از ۱۵ نفر است با رضایت اولیا و تصمیم شورای مدرسه می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شوند.

فضلی در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی، گفت: از سوم مهرماه آموزش سایر پایه‌ها با اولویت فضای شاد است و در ادامه شورای مدارس که متشکل از مدیر، معلمان و اولیا هستند در خصوص نحوه آموزش حضوری یا غیرحضوری تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی در پایان این اطمینان را به خانواده‌ها داد که هیچ چیز به اندازه سلامت دانش‌آموزان برای مجموعه آموزش و پرورش اهمیت ندارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه آموزش دانش آموزان فارس کلاس اولی جشن شکوفه 33 هزار نفر فارس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران