Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء در همدان به همت سازمان مردم نهاد فرهیختگان برنای غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، جوانان و مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از نخستین کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء که به همت مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب برگزار شد، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با بیان اینکه توسعه اقتصادی نیازمند همکاری همه‌جانبه بخش‌های مختلف جامعه است، گفت: سمن‌ها ارتباطات خود با دانشگاه را افزایش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ظرفیت گلخانه‌های استان فرصتی مناسب برای بروز و ظهور این فناوری در حوزه کشاورزی است، گفت: اینترنت اشیا باتوجه‌به زیرساخت‌های لازم می‌تواند در بهره‌وری و مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف تولیدی نظیر گلخانه‌ها بسیار مفید واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات اجتماعی زمینه رفع نیازهای سازمان‌ها می‌شود، گفت: امروز دنیا دنیای ارتباطات است، قطعاً با ارتباط‌گیری با استاندار محترم و دستگاه‌های اجرایی موردنظر شما می‌توانیم اقدامات مثبتی در زمینه هوشمندسازی فعالیت‌ها در استان انجام دهیم.

سیفی خاطرنشان کرد: جوانان استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیاری در علوم مختلف هستند که می‌توان از آنها برای بهبود وضعیت زندگی جامعه جوانان استان استفاده کرد اما لازمه استارت زدن، فعالیت و تداوم آن فکرکردن است لذا امیدواریم جوانان با ایده‌پردازی و اندیشیدن بتوانند آینده‌ای نو برای ایران اسلامی رقم بزنند.

گفتنی است این کارگاه طی 8 جلسه با حضور 15 کارآموز و با مدرسی سرکار خانم هانیه رکاب‌دار به همت مؤسسه مردم‌نهاد فرهیختگان برنای غرب برگزار و در پایان نیز علاوه بر صدور گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای مبنی بر حضور در کارگاه 20 اختراع نیز ثبت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند