Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نمایشگاه بزرگ ما مقتدریم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برای نمایش دست‌آوردهای جنگ افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ساری، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ ما مقتدریم پیش از ظهر امروز با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولین و مردم، در عرصه هفت‌تپه واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به همت سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه ناحیه ساری و با همکاری نهادهای مشارکت کننده در دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن برپا شد.

سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، نیروگاه شهید سلیمی نکا و بسیج جامعه زنان از جمله نهادهایی هستند که در این نمایشگاه دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

بازگشایی مدارس در استان‌ها| برگزاری کلاس حضوری مطالبه دانش‌آموزان مازندران/ واکسیناسیون معلمان تکمیل می‌شود + فیلمفرمانده سپاه کربلا: ‌بسیج برای رفع محرومیت استان مازندران وارد عمل می‌شودبازدید رئیس دادگستری مازندران از زندان‌های شمال به همراه 100 قاضی/ صدور حکم آزادی 44 زندانی و اعطای مرخصی به 111 مددجو

نمایشگاه ما مقتدریم از چهارشنبه 31 شهریور الی 7 مهر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر جهت بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس مازندران ما مقتدریم سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند

خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی  خبرگزاری تسنیم، خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و پس از بررسی و انجام تست دی ان ای از افراد مدعی، نسبیت خانوادگی آقای محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز گردید.

برادر شهید نسیم افغانی امروز با حضور در ستاد معراج شهدا در جریان احراز نسبیت برادری با شهید قرار گرفت.

خرداد سال 1399 بود که سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین طی یک ویدئو درخواست کرد هر کسی می تواند در شناسایی یک شهید افغانستانی دوران دفاع مقدس کمک کند.

او در این ویدئو گفته بود: در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس، اخیراً شهید والامقامی از اتباع کشور افغانستان به‌ نام «نسیم افغانی»، فرزند میرزا محمد، 31 ساله به شماره پلاک CG519_396 اعزامی از لشکر 5 نصر خراسان در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شده است. چرا که با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده، نشانی جدیدی از محل سکونت خانواده این شهید افغانستانی به دست نیامده است. خواهشمند است در صورت اطلاع از محل سکونت خانواده شهید در ایران یا افغانستان، مراتب را به کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح منعکس کنید.

برگزاری یادواره 470 شهید کارگر استان همدان + تصویر

حتی محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سعید اوحدی، رئیس وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در اطلاعیه ای تقاضا کردند تا اگر کسی اطلاعی از خانواده این شهید عزیز دارد اعلام کند. تنها اطلاع به دست آمده در مورد این شهید دفاع مقدس، عکس او از پرونده پرسنلی‌اش، تصاویر حضور در جبهه و مشخصات یگان اعزامی‌اش بود.

گفتنی است نسیم افغانی در زمان شهادت جمعی دسـته سه گروهان سه گردان سیف‌الله از تیپ امام جواد(ع) لشکر 5 نصر خراسان بود که فرمانده گردانش، شهید جواد آخوندی بود. پیکر شهید آخوندی همچنان مفقود است. جانشین گردان نسیم افغانی در زمان شهادت، شهید سید محمود هاشمی بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند