Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:41:52 GMT

برنامه ریزی برای بازگشت زوار اربعین در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۱۶۴۴

برنامه ریزی برای بازگشت زوار اربعین در مرز مهران

معاون عمرانی استانداری ایلام از برنامه ریزی برای بازگشت زوار اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این ارتباط اندیشیده شده است.

به گزارش مشرق، احمد کرمی  اظهار کرد: مرز مهران بسته است و هیچ گونه ترددی در آن انجام نمی‌شود، فقط قرار است از این مرز برای بازگشت زوار استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در مرز مهران اندیشیده شده است، افزود: تمامی زیرساخت‌های حمل و نقل و بهداشتی برای بازگشت زوار در این مرز فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان زائران اربعین مرز مهران برای بازگشت زوار مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباسپور ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: انتخابات در شهرستان آبادان همچون مرحله اول به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلامت و امنیت کامل اندیشیده شده است.

فرماندار آبادان بیان کرد: برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات، کد انتخاباتی چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم در آبادان ۲ رقمی شده است.

وی افزود: موارد لازم از جمله دستورالعمل‌های برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی، فرآیند اخذ رأی و دیگر مسائل مرتبط به انتخابات به کاربران در آبادان آموزش داده شد.

عباسپور یادآور شد: صندوق‌های اخذ رأی به شهرستان آبادان منتقل شدند و آموزش فرآیند اخذ رأی تمام الکترونیکی شامل پیکربندی دستگاه احراز و صندوق‌های اخذ رأی، احراز هویت، رأی‌گیری، شمارش آرا و تجمیع و تخلیه صندوق‌ها آموزش داده شد.

فرماندار آبادان خبر داد: تبلیغات چهار داوطلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات از سیزدهم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم اردیبهشت پایان می‌یابد و از طرفداران داوطلبان درخواست می‌شود تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

کد خبر 6099429

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • مرحله اول قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران افتتاح شد
  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین