Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این پویش فرهنگی ورزشی با حضور ۱۵۰ نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مدیران استان تهران و شهرستان ری  برگزار شد.

طبق برنامه قرار است شرکت کنندکان این پویش که جانبازان ورزشکار هستند، مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم مطهر امام راحل را با ویلچر و دوچرخه طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش ویلچررانی و دوچرخه سواری جانبازان ورزشکار از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم حضرت امام خمینی (ره) با شعار «رهروان خمینی و پیروان حسینی» با مدیریت اداره کل ورزشی و اردویی با مشارکت ادارات کل بنیاد تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران و به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد.

شرکت کنندگان پس طی این مسیر با آرمانهای والای امام راحل تجدید بیعت کرده و از افراد برگزیده در آستان مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی قدردانی خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در سال ۱۳۵۹، آغاز هفته دفاع مقدس است.

برچسب‌ها شهرستان ری دفاع مقدس جانباز حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری دفاع مقدس جانباز شهرستان ری دفاع مقدس جانباز حرم امام خمینی حضرت عبدالعظیم حرم حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی