Web Analytics Made Easy - Statcounter

" مزدا صوفی " رییس هیات کاراته گیلان در آیین تجلیل از نخستین بانوی المپیکی کاراته گیلان و افتخارآفرینان کاراته استان ، گفت : کاراته گیلان پس از سالها به جایگاه اصلی خود بازگشته است

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، آیین تجلیل از اولین بانوی المپیکی کاراته گیلان و افتخارآفرینان کاراته استان گیلان در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی گیلان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزدا صوفی رییس هیات کاراته گیلان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است که جان برکف نهادند و از اقتدار و استقلال کشورمان دفاع کردند .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل گفت : هدف از برپایی این آیین تجلیل و قدردانی از سارا بهمنیار در اولین حضور کاراته در المپیک 2020 بود که بحث برگزاری مراسم به جهت شیوع کرونا در گیلان به تعویق افتاد و امروز نیز با دریافت مجوزهای لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود .

وی با بیان تاریخچه ای از مسابقات المپیک در جهان و تداوم این مسابقات تا کنون گفت :  استان گیلان دارای دو مدال ارزشمند المپیک توسط مرحوم نامجو در رشته وزنه برداری می باشد و امیدواریم که در سالهای آتی از استان گیلان مدال آورانی در المپیک داشته باشیم.

رییس هیات کاراته گیلان ادامه داد : در حال حاضر استان گیلان نیروهای تاثیر گذار و صاحب نظری در زمینه کاراته در فدراسیون و در سطح ملی دارد و بسیار خرسندیم که کاراته گیلان پس از سالها به جایگاه اصلی خود بازگشته است .

 گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای تندیس و لوح تقدیر از سارا بهمنیار بانوی کاراته کا گیلانی ، مازیار فرید خمامی دبیر تیم های ملی فدراسیون ، علیرضا نوروزی داور جهانی کاراته و فاطمه قاسمی مربی تیم ملی بانوان کاراته جمهوری اسلامی تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارا بهمنیار علیرضا نوروزی هیات کاراته گیلان رییس هیات کاراته گیلان فاطمه قاسمی بانوی المپیکی کاراته گیلان کاراته گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک