Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@22:59:32 GMT

واکنش دادستان به موضوع مرگ شاهین ناصری

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۲۱۸

واکنش دادستان به موضوع مرگ شاهین ناصری

وی در خصوص مرگ شاهین ناصری در زندان تهران بزرگ نیز گفت: از مسئولان مربوطه سوال کنید تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

به گزارش رکنا، دادستان کل کشور از مکاتبه با مجلس در خصوص ورود به موضوع برگ سبز خودرو خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مجلس در خصوص ورود به موضوع برگه سبز خودرو مکاتباتی داشتید؟ اظهار کرد: بله در این خصوص با مجلس مکاتباتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مرگ شاهین ناصری در زندان تهران بزرگ نیز گفت: از مسئولان مربوطه سوال کنید تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شاهین ناصری اخبار حوادث شاهین ناصری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ترلان پروانه بازیگر ترلان پروانه کودکی ترلان پروانه بازار آزاد تتلو بهاره رهنما گلشیفته فراهانی قیمت دلار رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح