Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:02:22 GMT

«کلینیک تخصصی» که «متخصص» ندارد!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۴۴۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 35 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: خیرین همت کردند و کلینیک تخصصی شهر «هفشجان» را احداث و به مرحله بهره‌برداری رساندند اما کوتاهی مسئولان باعث شده این مرکز درمانی همچنان فاقد متخصص باشد و نیاز مردم را رفع نکند.

رجبعلی کیوانی رئیس شورای شهر «هفشجان» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز درمانی شهر «هفشجان» در سال ۹۴ کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه هزینه‌های ساخت این مرکز از طریق خیران تأمین شد، عنوان کرد: این مرکز درمانی در سه بخش اورژانس، بهداشت و درمان ساخته‌شده است.

رئیس شورای شهر «هفشجان» با اشاره به اینکه این مرکز در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسید، افزود: مرکز بهداری و اورژانس طبق توافقات انجام‌شده از سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کردند.

کیوانی با بیان اینکه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به تعهدات خود عمل‌نکرده است، تصریح کرد: تنها یک متخصص اطفال در کلینیک تخصصی «هفشجان» حضور دارد.

کد خبر 5311547

منبع: مهر

کلیدواژه: هفشجان پزشک متخصص دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان ایلام کرمانشاه واکسیناسیون کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود