Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:28:15 GMT

آیا فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را تمرین دهد؟

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۶۱۳

آیا فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را تمرین دهد؟

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته کمیته اخلاق با اعمال محرومیتی سنگین برای سرمربی استقلال، شوک بزرگی به این تیم وارد کرد. محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال و منع از حضور در ورزشگاه‌ها؛ که حالا مدیران این باشگاه و حتی خود مجیدی به درستی نمی‌دانند که آیا این محرومیت شامل حضور در تمرین تیمش هم می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان که دو سه روزی است تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر فرهاد مجیدی در مجموعه انقلاب آغاز کرده‌اند، احتمال اینکه تمرینات شان فعلاً بدون حضور سرمربی پیگیری شود وجود دارد. باشگاه استقلال که نه هیات مدیره کاملی دارد و نه مدیرعامل، حالا با چالش جدیدی در بحث سرمربی نیز مواجه شده است. اگر مجیدی در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا نکند، این تمرینات تا تعیین تکلیف نهایی زیر نظر گابریل پین دستیار ایتالیایی او برگزار می‌شود.

کد خبر 5311516

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تمرین تیم استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جام جهانی فوتسال کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان فوتسال لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2021 فوتسال هندبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم اسپورتوتو ترکیه توپ می زد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد، از امروز به تمرینات تیم ملی والیبال ایران اضافه شد تا پا به پای دیگر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

صاعقه والیبال ایران که سال گذشته در تیم ملی درخشش خاصی نداشت و اکثر تورنمنت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار با انگیزه و روحیه فراوان به تمرینات تیم ملی آمده تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خود را به کادر فنی نشان دهد.

اگر میلاد عبادی‌پور را یکی از قدرتی زن های ترکیب اصلی تیم ملی بدانیم، مرتضی شریفی باید برای قرار گرفتن در ترکیب با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و مبین نصری رقابت کند. مرتضی شریفی نشان داده اگر در اوج باشد آبشارهای سنگین و پر قدرتش را کمتر کسی می تواند دفاع کند.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است