Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:46:01 GMT

وضعیت ترافیکی اولین پنج شنبه پاییزی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۲۷۳۴

وضعیت ترافیکی اولین پنج شنبه پاییزی

با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا ببرند اما نباید فریب خلوتی معابر را بخورید.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه یکم مهرماه 1400  اظهار کرد: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت : امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم . 

سرهنگ رنجبر اضافه کرد : با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمایید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور پایتخت شهر تهران ترافیک قانون ترافیک پلیس معابر خلوتی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۵۲ و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۴ ناسالم برای عموم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۱۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۵ ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، امام خمینی با شاخص ۶۳، باغستان شهریار با شاخص ۵۹، پارک رازی با شاخص ۸۶، پردیس با شاخص ۷۴، پونک با شاخص ۵۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۹، پیشوا با شاخص ۷۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۲، چشمه با شاخص ۸۰، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۶، دماوند با شاخص ۶۹، رباط‌کریم با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۷۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۹۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، علم و صنعت با شاخص ۷۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶، قرچک با شاخص ۸۶، لواسانات با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۶۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۷ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۵، پاکدشت با شاخص ۴۹، سرخه‌حصار با شاخص ۳۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۴۶، قدس با شاخص ۳۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۹، ورامین با شاخص ۴۳، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 748224

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران