Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه وضعیت ترافیکی محورهای خراسان رضوی در حال حاضر عادی است، اظهار کرد: صبح امروز محور مشهد به چناران، مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت شهرک صنعتی کاویان و تپه سلام ترافیک‌ پرحجمی را شاهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تشریح کرد: ورود و خروج خوردوها نسبت به زمان ممنوعیت ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اما مورد خاصی در بحث ترافیک استان نداریم و شرایط پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت هفت فقره حادثه رانندگی در محورهای خراسان رضوی به وقوع پیوسته که دو فقره آن فوتی و منجر به کشته شدن ۲ تن شد و پنج فقره دیگر تصادف جرحی با هفت مجروح بود.

میش مست در خصوص جریمه محدودیت‌های تردد خودرویی اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۶۴ دستگاه خودرو به علت ورود به شهرهای دارای محدودیت کرونایی جریمه نقدی شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر محدودیت‌های ورود و خروج خوردوها در دهه آخر صفر در مشهد خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیتهای کرونایی حوادث رانندگی خراسان رضوی رییس پلیس راه خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود