Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین مرحله طرح ملی  آجر به آجر در استان اجرا می شود.

او افزود: در دو طرح قبلی دو مدرسه در فلارد و بازفت کلنگ‌زنی شد و در طرح جدید دانش‌آموزان با بارگذاری نقاشی در سامانه به ازای نقاشی شان، مبلغی به عنوان کمک به مدرسه سازی منظور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

استانداردسازی سیستم گرمایشی ۴۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری

رهی اضافه کرد: طرح مدرسه سازی در مناطق محروم در دستور کار قرار دارد و ردیف بودجه‌ای خاصی به استان ما تعلق گرفته است که به محض تصویب و ابلاغ بودجه، ۸۴ طرح مدرسه‌سازی با این ردیف بودجه در مناطق مختلف اجرا خواهد شد.

او اظهار داشت: از پارسال تاکنون، ۱۸ مدرسه و دو سالن ورزشی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است که تمام این مدارس احداثی و نوساز بودند، همچنین روند تعمیرات مدارس در شهرستان‌های استان از پارسال تاکنون پیگیری شده است.

رهی تصریح کرد: در دو ماه پایانی تابستان به دلیل کمبود سیمان در استان، مشکلاتی برای تکمیل و بازسازی مدارس ایجاد شد که با رفع مشکلات موجود، مدارس با تأخیر یک تا دو ماهه تحویل داده می‌شوند.

او گفت: پارسال حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش تعمیر و تجهیز مدارس در استان هزینه شد که ۱۵۰ میلیارد ریال آن اعتبار استانی و بقیه از اعتبارات ملی است.

رهی بیان کرد: ۵۷ طرح خیری در استان از سال ۱۳۹۹ در استان اجرا شد و از مهرماه، ۱۹ مدرسه جدید با خیران استان و مؤسسه‌های حقوقی تفاهم شده است که تعدادی از تعهدات خیری انجام شده و بقیه اعتبار لازم از اعتبارات امسال پیش بینی شده است.

او ادامه داد: برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس ۱۰۰ میلیار ریال از اعتبارات سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت هزینه شده و ۴۰ مدرسه استانداردسازی شده است و در طرح جمع‌آوری بخاری‌های نفتی ۱۰۰ مدرسه باقی مانده است که روستا‌های این مدارس گازرسانی نشده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی توسعه و تجهیز مدارس طرح ملی آجر به آجر ساخت مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال