Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز پنجشنبه و به‌صورت متمرکز در روستای بسطام دره مراوه‌تپه برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز گلستان در سخنانی گفت: برای گازرسانی به این روستاها مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال جهت احداث ۷۰ کیلومتر خط انتقال و تغذیه از منابع شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد. 

علی طالبی افزود: مراوه‌تپه ۱۰۸ روستا دارد که تا کنون مردم ساکن در ۸۳ روستای آن از نعمت گاز برخوردار شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱ روستای مراوه‌تپه برای آغاز عملیات اجرایی در طرح کوچ و یا در کاسه سد درحال احداث چایلی قرار دارند و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان نیز قابلیت گازرسانی ندارند. 

به گزارش ایرنا، بازدید از نمایشگاه هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراوه‌تپه و بهره‌برداری از ماشین آلات عمرانی و خدماتی شرکت تعاونی دهیاری بخش گلیداغ از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه استاندار به همراه برخی از مدیران کل و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان است.

استاندار گلستان پیش از شرکت در این مراسم، آسفالت روستای بسطام دره به طول هفت کیلومتر را نیز افتتاح کرد.

شهرستان مراوه تپه افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس گاز رسانی گلستان مراوه تپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گاز رسانی گلستان گنبدکاووس گاز رسانی گلستان مراوه تپه مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • عبور از رودخانه با طناب
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد