Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حشد شعبی عراق از دستگیری یکی از عاملان جنایت الطارمیه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری عراق، حشد شعبی از دستگیری یکی از عاملان جنایت «الطارمیه» در شمال بغداد که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از قهرمانان تیپ 12 حشد شعبی شد، خبر داد.

حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای تیپ 12 حشد شعبی یکی از عاملان حمله به یکی از نقاط این تیپ در منطقه الطارمیه در شمال بغداد را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از رزمندگان حشد شعبی شد، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در جریان یک عملیات امنیتی در شهرستان الطارمیه انجام شد که در نتیجه به دستگیری یکی از عاملان گروه تروریستی منجر شد.

21 آگوست منابع خبری اعلام کردند که در شهرستان «الطارمیه» واقع در شمال بغداد انفجاری رخ داده و به دنبال آن، سه تیراندازی و درگیری صورت گرفته و طی آن، مقر تیپ 12 حشد شعبی هدف قرار گرفته است.

حشد شعبی با انتشار بیانیه‌ای رسمی شمار شهدای این حمله تروریستی را 4 شهید و 6 زخمی اعلام کرد.

حشد شعبی طرح تروریستی داعش در «آمرلی» را خنثی کرداستقرار نیروهای حشد شعبی در صحرای نجف برای تأمین امنیت زائران اربعین

پیش از این نیز شبکه سومریه نیوز عراق به نقل از منبعی امنیتی گزارش داده بود که بر اثر انفجار بمبی در مسیر خودروی نیروهای منتسب به حشد شعبی در منطقه «الثائر» واقع در الطارمیه پنج تن از این افراد زخمی شده‌اند.

طی یکی دو هفته اخیر الطارمیه بغداد شاهد فعالیت برخی از عناصر تروریستی بوده است. نیروهای امنیتی عراق از جمله حشد شعبی از یک ماه پیش عملیات متعددی با هدف تأمین امنیت شهروندان در ایام محرم آغاز کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یکی از عاملان حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد