Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: آموزش و تحصیل دختران با توجه به اینکه در مقام زن و مادران آینده فرهنگ ساز و جامعه ساز هستند بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت باشد. سرمایه گذاری بر روی آموزش دختران برای ساختن آینده کشور و تربیت فرزندانی قهرمان در این مرز و بوم دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر فراهم سازی زمینه‌های عدالت آموزشی در مناطق محروم افزود: برای آموزش فراگیر باید کار جهادی در کشور صورت گیرد و همراه با تربیت، فرهنگ سازی و آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد.

خزعلی اظهار داشت: خوزستان نباید استان محروم معرفی شود، چرا که توانمندی‌های این استان در دوران دفاع مقدس جای افتخار دارد، خوزستان برای من نا آشنا نیست، در دوران کودکی و نوجوانی در این دیار بزرگ شدم و خاطره دارم، این استان مردمانی خونگرم و قهرمان دارد.

عنوان شهید را به معلمانی که بر اثر کرونا فوت کردند هدیه دهید

رضا نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: امروز باید از معلم‌هایی یاد کرد که با وجود ابتلا به کرونا دست از آموزش دانش آموزان نکشیدند و در این راه جان خود را از دست دادند، پس لازم است به معلم‌هایی که در راه تعلیم و تربیت بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند همانند کادر درمان باید عنوان شهید داده شود.

او ادامه داد: خوزستان یک استان با مناطق کوهستانی و پایین دست است که با وجود مناطق سخت گذر و مشکلات فراوان در آموزش مجازی عملکرد بسیار خوبی داشته است، البته باید برنامه ریزی شده مدارس سنگی و کپری در خوزستان برچیده شوند، اگرچه این استان رتبه نخست کمک خیران مدرسه ساز را در کشور دارد.

نجاتی گفت: امید است به گونه‌ای واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود که از آبان به بعد شاهد حضوری شدن مدارس و آموزش دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش عدالت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و به طول دو هزار و۴۰۰ متر اجرا شده است.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر از اهداف اجرای این طرح است.

۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

حداکثر سرعت خودرو‌ها در این محور ۶۰ در کلیومتر در ساعت است.

در ادامه این مراسم از ۱۴۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مینی بوس و تاکسی در قزوین رونمایی شد.

برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند