Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماس مدیران پی اس جی با زیدان، شایعه ای که دور از ذهن هواداران به نظر نمی رسد

سرمربی در تیم های باشگاهی گران قیمت که مالک آن علاقه زیادی به گرد آوری ستاره ها دارد همیشه باید آماده اخراج باشد به خصوص اگر سرمربی دست به کار غیر متعارفی نظیر تعویض سوپراستار جدید تیم بزند!

به گزارش طرفداری، بعد از آنکه مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن لیونل مسی را در جریان بازی این تیم تعویض کرد، مالک باشگاه در فضای مجازی به او کنایه زد تا بداند هر لحظه امکان تغییر وجود دارد اما حالا یک خبرنگار اسپانیایی مدعی است هفته ها قبل از تعویض غیرمنتظره مسی، مالک پاری سن ژرمن به اخراج سرمربی فعلی این تیم و استخدام زین الدین زیدان فکر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هنوز خبر تماس مدیران پاری سن ژرمن با سرمربی سابق رئال مادرید از طریق هیچ یک از رسانه های رسمی یا منابع خبری نزدیک به باشگاه فرانسوی منعکس نشده اما ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی از تماس مدیران پاری سن ژرمن با زیدان در ماه گذشته خبر داد. جواب زیدان تا به حال منفی بوده چرا که هدف بعدی خود را مربیگری تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی قرار داده است.

به ادعای این خبرنگار، مدیران پی اس جی برای دفعه دوم، پیشنهاد اغوا کننده مربیگری همزمان تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن را به او داده اند تا در صورت دریافت پیشنهاد مربیگری فرانسه بتواند هر دو کار را همزمان با هم پیش ببرد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! تنها راه پایان شایعه ها علیه فرهاد مجیدی؛ باشگاه استقلال نامه کمیته اخلاق را منتشر کند جنگ قدرت در استقلال به اتاق وزیر ورزش کشیده شد! سرمربی بشیکتاش: بالوتلی سطح خود را نشان داد و حرکت او مایه شرمندگی بود رئال مادرید و بیشترین گل زده در میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی برترین های قرن با رحمان احمدی: با کی روش دیگر ما را ضعیف نمی‌ دیدند؛ ایران - کره بازی قرن من بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن