Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا در یزد به صورت ویدئو کنفرانس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، گفت: امروز گرچه جسم ما در مسیر کربلا نیست، اما دل‌های در این مسیر است و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا در سال‌های آینده در چنین روز‌هایی در مسیر نجف و کربلا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های امت اسلامی و جامعه پزشکی است که در دفاع مقدس حماسه بزرگی آفریدند.

عین اللهی ادامه داد: جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کردند، اما حماسه آفرینی این قشر هنوز به تصویر کشیده نشده و حق آن‌ها ادا نشده است بنابراین لازم است با برگزاری کنگره‌های مختلف همچنین به همت رسانه‌ها، خاطرات و ایثارگری‌های این قشر نیز به تصویر کشیده شود.

او برگزاری کنگره‌ها را مهم خواند و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از حضور در میدان نبرد نیست و امیدوارم این جلسات و کنگره‌ها موجب شود که ایثارگری‌های شهدا به تصویر کشیده شود.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: چشم امید ما به جوانان و اساتیدی است که بتوانند سلامت جامعه را بسازند و کشور ما را بیش از پیش به پیشرفت برسانند.

او از مقام شامخ شهدای سلامت تقدیر کرد و با بیان اینکه یزد استان شهیدپروری است که در همه دوره‌ها نامش با شهید، شهادت و ایثار عجین بوده است، افزود: برای همه خدمتگزاران سلامت در استان یزد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که همه ما بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم.

عین اللهی تاکید کرد: شهادت یک حادثه اتفاقی نیست، شهید کسی است که شهید زندگی می‌کند و امیدوارم که ما هم شهید باشیم و هم رهرو راه شهیدان باشیم و اجازه ندهیم در این برهه از زمان، نا امیدی در کشور ما سایه بیاندازد، بی شک ما که ملت امام حسینیم بیش از هر ملت دیگری عشق به امام حسین (ع) و توکل و امید به آینده را درک می‌کنیم.

 در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت استان یزد با حضور استاندار یزد، جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه الغدیر استان یزد، نمایندگان مجلس و مشاور وزیر بهداشت تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدا جامعه پزشکی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند