Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در با حضور در منزل هاشمیه متقیان، قهرمان خوزستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ در بخش پرتاب با نیزه گفت: روحیه مقاومت در بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است.

او با بیان اینکه این قهرمان الگویی برای هم استانی‌ها است، افزود: این بانوی قهرمان نشان داد که محدودیت مانع موفقیت نیست، البته توجه به ورزش زنان و تامین اعتبار و تجهیزات می‌تواند مسیر را برای درخشش این قشر در بخش ورزشی هموار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیه متقیان، قهرمان خوزستانی در پارالمپیکدر این دیدار بیان داشت: هیچ مدالی مثل مدال پارالمپیک برای من ارزشمند نیست و زمانیکه مدال قهرمانی را کسب کردم در حال خود نبودم، البته نگاه و لطف خداوند شامل حال من شد و توانستم برای کشورم، استان خوزستان و زادگاهم اهواز، افتخار آفرینی کنم.

او در ادامه با اشاره به درخواست استخدام و فراهم شدن شغلی و قول وزیر ورزش و جوانان برای اشتغال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به جد پیگیر بهبود وضعیت شغلی و استخدام قهرمانان پارالمپیک هستند، من هم سرباز وطن هستم و هر وقت دستور دهند پای کار خواهم آمد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان قهرمان پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد