Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: باتوجه به اینکه درسال ۱۳۹۶ برگ سبز سندخودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، عده ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهامات کذبی را منتشر کردند و منتشرکنندگان طی اقداماتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین از راهور، سرهنگ عین اله جهانی افزود: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و  هدف مجرمانه  وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده بود در فضای مجازی مجددا جهت دار و هدفمند انتشار یافته است و پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با موسسه رهگشا(تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می دارد.

جهانی تصریح کرد: این گونه جهت گیری های سوء هیچ تاثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک های رسانه ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.  

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان گفت: تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرهنگ جهانی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه