Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که از جواد نکونام و مهدی پاشازاده به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال یاد می‌شود، اما نام علی دایی نیز از سوی برخی مطرح شده است. البته علی دایی زمان قابل توجهی است سرمربیگری نمی‌کند، اما دوستی دیرینه‌ای با سجادی دارد.

گرچه مدیران استقلال حمایت خود از فرهاد مجیدی را اعلام کرده‌اند، اما این باشگاه در وضعیتی کاملا مبهم قرار دارد و روشن نیست که این مربی که جام های متعددی را از دست داده به طور قطع سرمربی استقلال درلیگ بیست و یکم خواهد بود یا خیر؟! حتی اگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم باشد چنانچه نتایج امیدوار کننده‌ای نگیرد، در طول فصل بیست ویکم احتمال برکناری‌اش وجود خواهد داشت وتنها عاملی که او را در این جایگاه نگه خواهد داشت ورود با قدرت به لیگ بیست و یکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اما از هم اکنون نام گزینه‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت استقلال به گوش می‌خورد که مهم‌ترین آن‌ها جوادنکونام است. نکونام که علاقه بسیاری به مربیگری دراستقلال دارد، بی میل نیست درصورت فراهم شدن شرایط به استقلال برود، اما این طور نیست که او بی رقیب باشد.

درمیان نام‌هایی که ممکن است جای مجیدی را بگیرند نام مهدی پاشازاده هم به چشم می‌خورد. پاشازاده اکنون معاون ورزشی باشگاه استقلال است وجایگاه مهمی دراین باشگاه دارد، اما جالب است که به جز پاشازاده نام علی دایی هم مطرح است. مردی که زمان قابل توجهی است بیرون گود نشسته وبه دلیل برخی مسائل مربیگری نمی‌کند.

عده‌ای معتقدند به دلیل دوستی دیرینه‌ای که میان دایی و سجادی، وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، این احتمال هم دور از ذهن نیست که دایی به یکی از گزینه‌های آتی استقلال تبدیل شود. دایی در مصاحبه‌های اخیر خود نیز ابایی از گفتن این جمله که خود و تمام خانواده‌اش استقلالی بوده‌اند نیز نداشته و نباید حضور او در نیمکت استقلال را به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل از ذهن دور نگه داشت.

لازم به ذکر است که دایی زمانی شاگرد ناصرحجازی بود و سابقه عضویت درتیم استقلال اردبیل را هم در کارنامه فوتبالی خود دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی استقلال استقلال علی دایی فرهاد مجیدی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟